اشراف

وبلاگی برای رصد و اشراف بر اخبار و وقایع مهم جهان

اشراف

وبلاگی برای رصد و اشراف بر اخبار و وقایع مهم جهان

اشراف

افشاگری سردار مشفق درباره اصلاح طلبان و فتنه 88

| يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۰۵ ب.ظ

    سردار مشفق یکی از مسئولین امنیتی کشور (وزارت اطلاعات) است که با سخنرانی در همایش های مختلف سیاسی اقدام به روشنگری ابعاد فتنه 88 و منش اصلاح طلبان تندرو می نماید . این سخنرانی در پاییز سال ۱۳۸۸ در مشهد مقدس و در جمع تعدادی از روحانیون و نخبگان سیاسی بوده که به نقش برخی سران فتنه همچون موسوی خویینی ها ، مهدی هاشمی رفسنجانی ، بهزاد نبوی ، مصطفی تاج زاده و ... اشارات مبسوطی دارد .

این مقام ارشد امنیتی همچنین به تحرکات مشکوک سید حسن مصطفوی و برخی افراد دیگر همچون محسن رضایی ، قالیباف ، علی لاریجانی و … اشارات آشکاری می نماید .

   انتشار این سخنرانی در فضای مجازی موجب خشم ضد انقلاب و سایت های مرتبط آنها مثل بالاترین ، کلمه ، جنبش سبز و ... شد . حتی اصلاح طلبان نیز با فرار به جلو در اقدامی هماهنگ ، ضمن ناراحتی از افشا شدن موضوعات مطروحه ، اقدام به شکایت از آقای مشفق نمودند .

این فایل صوتی به مدت 2 ساعت و 18 دقیقه است که گوش دادن به آن برای آگاهی همه جوانانی که دل در گرو ولایت داشته و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند ضروری است . موفق و موید باشید


لینک دانلود فایل صوتی افشاگری سردار مشفق  صلوات

نظرات  (۱)

قبلا کامل و چندین بار گوش کردم خیلی جالبه تمام این اتفاقات در حال وقوعه خصوصا حل دادن سید حسن برای کاندیداتوری خبرگان

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی