اشراف

وبلاگی برای رصد و اشراف بر اخبار و وقایع مهم جهان

اشراف

وبلاگی برای رصد و اشراف بر اخبار و وقایع مهم جهان

اشراف

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

استخدام در بانک کارآفرین

| سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۸ ب.ظ

استخدام در بانک کارآفرین تهران - آذر و دی سال استخدام در بانک کارآفرین تهران - آذر و دی سال 9393

بانک کارآفرین در نظر دارد برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در شعب شهر تهران برای شغل «متصدی امور بانکی» از داوطلبان آقا، با شرایط ذیل استخدام نماید.

استخدام در موسسه مالی و اعتباری کوثر

| يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۲ ق.ظ

استخدام موسسه مالی و اعتباری کوثر در آذر و دی 93
آگهی استخدام موسسه مالی و اعتباری کوثر - مهر 93 تهران

موسسه مالی و اعتباری کوثر برای تامین نیروی اداری مورد نیاز خود ، اقدام به استخدام نیروی جدید با عنوان شلغی متصدی امور بانکی کرده است.

طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 6 موزیلا فایرفاکس ، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.

استخدام در بانک سینا در سال 93

| چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۸ ق.ظ

استخدام در بانک سینا در سال آگهی استخدام بانک سینا در سال 93 - سراسر کشور93

بانک سینا در نظر دارد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در شعب شهرهای یاسوج، کرمانشاه، نهاوند، همدان، گچساران(دوگنبدان)، اهواز، آبادان، رامهرمز، کاشمر، باغ بهادران، بادرود، برازجان، کردکوی، سیرجان، زابل، رفسنجان، کرمان، قشم، کیش و تهران در چارچوب قانون کار و تامین اجتماعی تعداد محدودی از داوطلبان (بومی) واجد شرایط استخدام نماید.

به گزارش رجانیوز، مستندات به دست آمده حاکی از آن است که رقمی نزدیک به 80 درصد سهام این شرکت که در حال حاضر محصولات خود را با نام های تجاری آشنایی چون « لادن، لادن طلایی، بهار، آفتاب، نسترن و ... » تولید و عرضه کرده و براحتی در رسانه ملی به تبلیغ می‎پردازد، متعلق به شرکت سعودی صافولا، وابسته به دولت عربستان سعودی است.

«وایبر» که یک نرم افزار رایگان مبتنی بر فناوری VoIP است، امروزه یکی از نرم افزارهای پیام رسانی و تماس برای میلیونها کاربر در سرتاسر جهان به ویژه برای ما ایرانیان است؛ چرا که طبق آخرین گزارش الکسا، بیشترین کاربران وایبر را در سطح جهان را ما ایرانیان داریم.

جاسوسی Adobe Acrobat Reader از کاربران

| پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۹ ق.ظ

نرم‌افزار “آدوب‌آکروبات‌ریدر” از شما جاسوسی می‌کند

نرم افزار‌های شرکت آدوبی (Adobe) اطلاعات شما را به صورتی بسیار نا امن جمع آوری می‌کنند.

شرکت آدوبی با تایید اینکه اطلاعات کتاب‌های الکترونیکی که کاربران مطالعه می‌کنند را جمع آوری می‌کند، این کار را قانونی می‌داند چرا که در شرایط استفاده از نرم افزار‌هایش آن را ذکر کرده است.

استخدام مهماندار در هواپیمایی ایران ایر

| چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۰ ب.ظ

استخدام مهماندار در هواپیمایی ایران ایر - آذر 93

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران"هما" در نظر دارد برای تکمیل کادر پروازی مورد نیاز خود از واجدین شرایط ذیل را پس از کسب موفیت در مراحل آزمون کتبی، مصاحبه، گزینش و معاینات پزشکی و طی دوره های آموزشی جهت خدمت در شهر تهران به صورت قرارداد خرید خدمات کار با مدت معین استخدام نماید.

استخدام شرکت حمل و نقل ریلی رجاء

| يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۳ ق.ظ

استخدام شرکت حمل و نقل ریلی رجاء - آذر 93 در تهران 

شرکت حمل و نقل ریلی رجاء واقع در تهران برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود ، اقدام به استخدام فارق ااتخصیلان یکی از رشته های تکنولوژی آموزشی ، آموزش و بهسازی منابع انسانی ، برنامه ریزی آموزشی ، برنامه ریزی درسی در شهر تهران کرده است.

استخدام جدید در نیروی دریایی ارتش

| يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۶ ق.ظ

استخدام جدید نیروی دریایی ارتش در آذر 93
استخدام جدید نیروی دریایی ارتش در سال 93

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد برای تکمیل پایور (کادر) درجه­ داری یگان‌ های تابع خود از بین جوانان متعهد و علاقه­مند به‌صورت پیمانی داوطلب (پسر) استخدام نماید.