اشراف

وبلاگی برای رصد و اشراف بر اخبار و وقایع مهم جهان

اشراف

وبلاگی برای رصد و اشراف بر اخبار و وقایع مهم جهان

اشراف

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را

اگر به دنبال نرم افزاری هستید که در بیشتر موارد بالاترین حد فشردگی را برای فایلهای شما داشته باشد بهتر است از این برنامه استفاده کنید. این برنامه با حجم پایین و امکانات بالا بهترین گزینه برای استفاده به عنوان برنامه فشرده سازی در ویندوز می باشد.

نوای یا مهدی(عج) با صدای علی فانی

| يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۱۳ ب.ظ

دانلود نوای یا مهدی(عج) با صدای علی فانی صلوات                                                       

سریعترین نرم افزار جستجو در ویندوز Fast Find 1.3.4.686

| يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۳۰ ب.ظ

نرم افزار Fast find یک نرم افزار حرفه ای برای جستجوی سیستم است که با سرعت بسیار بالا میتوانید در کمتر از یک ثانیه فایل مورد نظر خود را از سیستم  پیدا کنید ،

مدیحه سرایی ابوالفضل بختیاری

| يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۵ ب.ظ

ابوالفضل بختیاری

ابوالفضل بختیاری

مدیحه سرایی با عنوان مسجد ارگ با صدای ابوالفضل بختیاری صلوات

ارباب با وفا

| يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۲ ب.ظ
مدیحه سرایی با عنوان ارباب با وفا با صدای استاد حاج منصور ارضی صلوات




یک کارشناس علوم رفتاری دانشگاه شهید بهشتی با مطالعه بر روی صدها جوان ایرانی به این نتیجه رسیده که مردان ایرانی مصرف کننده 12 درصد لوازم آرایشی زنانه هستند.
نتایج این پژوهش نشان می دهد برخی از لوازم و مواد آرایشی و بهداشتی مانند شامپو، کرمهای مرطوب کننده و ضد آفتاب، مام و اسپره های بدن میان زنان و مردان مشترک است. همچنین برخی از مردان از ژل مو، ادکلن، رنگ مو و کرمهای برنزه کننده پوست نیز استفاده می کنند.
وی افزود: متاسفانه آمارها نشان می دهد که مردان به ویژه جوانان گرایش زیادی به استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی زنانه برای زیبایی خود پیدا کرده اند به نحوی که از کرم پودرهای سفید کننده، خط چشم و حتی "اپیلیدی" هم استفاده می کنند.


کشف حجاب فیسبوکی

| پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۵۵ ق.ظ
 
در عجبم از بعضی‌ها که چه راحت، شخصی‌ترین تصاویر از خودشان که هر کسی حق دیدن آن‌ها را ندارد، برای دیدن عموم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دهند .