اشراف

وبلاگی برای رصد و اشراف بر اخبار و وقایع مهم جهان

اشراف

وبلاگی برای رصد و اشراف بر اخبار و وقایع مهم جهان

اشراف

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

استخدام در نیروی انتظامی تهران بزرگ

| سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۱۳ ب.ظ

استخدام در نیروی انتظامی تهران بزرگ در آبان و آذر 93 استخدام در نیروی انتظامی تهران در آبان و آذر سال 93

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درنظر دارد برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود (مرد) از بین جوانان مؤمن، متعهد و کارآمد بصورت پیمانی 5 ساله انتظامی در مقطع درجه داری از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل (مصاحبه، معاینات پزشکی و …) با شرایط مندرج در این آگهی، استخدام نماید.

استخدام در وزارت نیرو

| شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۴۷ ب.ظ

آغاز ثبت نام استخدام وزارت نیرو در سال 93 آغاز ثبت نام استخدام وزارت نیرو در سال 93

شرکت های تابعه (دولتی) وزارت نیرو به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از محل مجوز شماره ۶۱۳۷/۹۳/۲۲۵ مورخ ۴/۵/۱۳۹۳ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، با رعایت قانون مدیریت خدمات کشوری، مواد ۵۱  و ۵۷ قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و  بخشنامه شماره ۸۴۵۹۷/۲۰۰ مورخ ۸/۹/۱۳۸۸ معاونت توسعه مدیریت و سرماه انسانی رئیس جمهور، تعداد ۶۱۶ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی و تخصصی، آزمون دانش مهارتی (مصاحبه) و طی فرآیند گزینش به شرط دارا بودن شرایط ذیل به صورت پیمانی (قراردادی)  استخدام می نماید.

دستورالعمل استخدام در دستگاه های دولتی

| شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵ ق.ظ

جزییات جدید دستورالعمل استخدام در دستگاه های دولتی اعلام شد                              

معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری عهده دار برگزاری آزمون استخدامی است و هر سال در دو مقطع 6 ماهه در اردیبهشت و آبان این آزمون را برگزار می کند.

استخدام در بانک دی

ح . م | جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۵۹ ق.ظ

استخدام در بانک دی - آبان سال 93 در سراسر کشوراستخدام در بانک دی - آبان سال 93 در سراسر کشور

بانک دی در نظر دارد در راستای تأمین سرمایه های انسانی مورد نیاز خود ، از میان جوانانِ ارزشمند و پر افتخار میهن اسلامی ،  مبتنی بر مدل شایستگی و پس از کسب موفقیت در مراحل مختلف (آزمون ، مصاحبه ، گزینش و معاینات پزشکی) به صورت قراردادی (مشمول قانون کار) دعوت به همکاری مینماید :

  • ح . م

شمر زمانه

| سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۴۶ ب.ظ

اگر حسین بن‏ علی بود می‏گفت اگر می‏خواهی برای من عزاداری کنی ، برای من سینه و زنجیر بزنی ، شعار امروز تو باید فلسطین باشد . شمر امروز موشه دایان است . شمر هزار و سیصد سال پیش مرد ، شمر امروز را بشناس . امروز باید در و دیوار این شهر با شعار فلسطین تکان می‏خورد (شهید مطهری)

شمر زمانه ما آمریکا ، اسرائیل و انگلیس و اعوان و انصار آنها هستند . با بصیرت شمر زمان را بشناسید و امام زمان خود را یاری دهید .