مردان ایرانی مصرف کننده 12 درصد لوازم آرایشی زنانه!
| پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۴ ق.ظ
یک کارشناس علوم رفتاری دانشگاه شهید بهشتی با مطالعه بر روی صدها جوان
ایرانی به این نتیجه رسیده که مردان ایرانی مصرف کننده 12 درصد لوازم
آرایشی زنانه هستند.
نتایج
این پژوهش نشان می دهد برخی از لوازم و مواد آرایشی و بهداشتی مانند
شامپو، کرمهای مرطوب کننده و ضد آفتاب، مام و اسپره های بدن میان زنان و
مردان مشترک است. همچنین برخی از مردان از ژل مو، ادکلن، رنگ مو و کرمهای
برنزه کننده پوست نیز استفاده می کنند.
وی افزود: متاسفانه آمارها نشان
می دهد که مردان به ویژه جوانان گرایش زیادی به استفاده از مواد آرایشی و
بهداشتی زنانه برای زیبایی خود پیدا کرده اند به نحوی که از کرم پودرهای
سفید کننده، خط چشم و حتی "اپیلیدی" هم استفاده می کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.